Drumul spre înțelepciune e lung, greșeli pe parcursul lui facem cu toți nenumărate, ferice de cel care învață să-și asculte supraconștiința, pentru că ea îl va călăuzi către libertate

joi, 31 martie 2016

Rugăciunile

Alături de rugăciunea Vreau să iubesc acestea sunt cele mai importante rugăciuni pe care natura mea divină – Dumnezeu, mi le-a dat să le activez în mine prin dragoste și conștientizare. „Tot ce vreau se îndeplinește” sunt cuvinte care au sens dacă ceea ce ne dorim este pacea și dragostea și nu bogăția sau gloria. Ființă interioară ori exterioară nouă, oricum veți fi crezând că este, Dumnezeu nu ne va ajuta nicicând dacă ceea ce vrem reiese din ignoranță și sfârșește în suferință.


Eu sunt A Fi nenăscut, permanent viu și nemuritor.
Tot ce vreau se îndeplinește.
Lumina pe care o simt în mine este lumina Sinelui meu,
Și ea este forța mea în materie.
Vreau să obțin pacea.
Vreau să mă simt bine cu Sinele.
Vreau să-mi ajut semenii.

*

Rugăciunea ce urmează este completarea și în același timp izvorul rugăciunii precedenteSintetizează semnificația și dacă se poate spune așa metoda de obținere a renunțării. Ceea ce nu a reușit persoana va reuși cu certitudine Spiritul atunci când se trăiește identitatea cu el. 


Eu sunt Sinele, indivizibil, indestructibil și etern. 
Eu nu sunt corpul acesta, mintea aceasta, inima aceasta. 
Eu nu sunt materia, gândurile sau sentimentele. 
Eu sunt Ființa care se află în ele și le susține,  
Eu sunt cel care sunt!  
Tot ce-mi propune mintea să am sau să fac nu mă privește și nu mă atinge, fiindcă eu am deja în mine tot ce contează, fiindcă eu sunt Sinele, fiindcă eu sunt Viața. 
La orice îmi propune mintea eu răspund: nu vreau asta! Mereu și mereu răspund: nu vreau asta! Și atunci după ce mintea obosește eu mă văd pe Sine, mereu deasupra, privind la corpul acesta, la mintea aceasta și la inima aceasta ca la niște obiecte necesare trezirii de aceea eu le susțin pentru abnegația lor. 
Eu văd această ființă condiționată care muncește și uneori suferă, dar eu nu sunt atins de nimic, pentru că eu sunt Sinele și în mine se află toate bucuriile și toate victoriile lumii acestea. Prin deschiderea lui sahasrara în propria mea liniște și glorie sălășluiesc.  
Eu sunt viața tuturor formelor de viață, iar iluzia separării de existența eternă pe mine nu mă mai poate răpune. Nimic nu mi se poate da și nimic nu mi se poate lua!  
Lucrurile, prietenii și membrii familiei se pot roti în jurul meu, se pot naște, îmbătrâni și muri, pentru că sunt forme ale minții, dar eu, Viața, nu voi putea fi modificat niciodată.  
Același voi rămâne, viu și cald, în mine și pretutindeni, și dacă poți, semene al meu pregătit de trezire, ascultă-mă din interiorul tău, alungă-ți frica și privește realitatea în față. 
Cât omul se află în iluzie poate trăi cu posesiuni și bucurii mărunte, dar când se trezește nu mai poate trăi fără liniștea renunțării (citește renunțarea la atașamentul inconștient față de fals și minciună ), singura putere care poate să-i dezvăluie Sinele. Privește la materie, la gânduri și la sentimente ca la niște obiecte care au ajutat conștientei să se ridice. Acum rămâi deasupra!  
Tu cel care prin școala vieții pământești ți-ai ars toate iluziile stai ferm deasupra!

*


Iată în continuare semnificația esoterică a rugăciunii Tatăl Nostru, așa cum mi-a fost transmisă mie de spiritul suprem A Fi, sub rezerva dificultăților și aproximărilor de rigoare atunci când mintea noastră limitată încearcă să-l facă inteligibil.


Tatăl nostru,

Semnifică spiritul pur A Fi, sursa și izvorul vieții noastre.

Care ești în ceruri,

Cerul semnifică locul purității divine din vârful capului nostru, lăcașul înțelepciunii și al conștiinței divine.

Sfințească-se numele tău,

Semnifică sfințirea numelui tău cu numele divinului din tine cu care devii unul.

Vie împărăția ta,

Semnifică chemarea expresă a unei stări interioare de pace și frumusețe stabilă.

Facă-se voia ta,
Precum în ceruri așa și pe pământ,

Semnifică unitatea cerului cu a pământului, a trupului cu spiritul, a omului cu universul într-o armonie indestructibilă.

Pâinea noastră cea de toate zilele,
Dă-ne-o nouă astăzi,

Semnifică altceva decât ați crezut până acum. Aceasta este o rugăciune a mântuirii și nu a fost menită să se ocupe de lucrurile trebuincioase trupului în lumea aceasta. Cea de toate zilele înseamnă pentru toate zilele, adică pentru a trai în veșnicie. Dă-ne-o nouă astăzi înseamnă hotărârea de a nu mai amâna descoperirea înțelepciunii divine care eliberează și duce la beatitudine, ci realizarea acestui fapt aici și acum.

Și ne iartă nouă greșelile noastre,
Precum și noi iertăm greșiților noștri,

Semnifică necesitatea iertării lumii ca să ne putem ierta pe noi înșine, deoarece realizăm că ea nu este altceva decât reflecția propriei noastre conștiințe.  

Și nu ne duce pe noi în ispită,

Înseamnă de fapt Și nu ne lăsa pe noi să cădem în ispită. Prin acest vers ne rugăm divinității, prezentă prin uniunea cu Spiritul Vieții permanent în noi, să ne ajute împotriva tentațiilor de a urmări o viața ușoară, obținută prin furt, manipulare și exploatare a celorlalte ființe, distrugătoare a minții în cele din urmă.  


Ci ne izbăvește de cel rău,

Cel rău semnifică totalitatea instinctelor ucigașe și animalice transmise de strămoșii noștri întru trup. Fără a ne elibera de ele nu putem avea acces la înțelepciunea divină care duce la pace și beatitudine. Calea eliberării prin conștiință nu e ușoară, dar viața trăită în inerție se dovedește în cele din urmă o soluție mult mai proastă. Instinctele materiei noastre (care atunci când au fost personalizate au luat numele de Demon sau Animal) trebuie transformate și puse în slujba binelui, nicidecum ucise.

Amin.

Semnifică: „Așa să fie, întru binele meu și a tuturora!". Reprezintă punctul final al oricărei discuții din care să rezulte pierderea păcii și a dragostei. Este o prescurtare a expresiei: "Fie ca lumescul să tacă pentru a lăsa divinul să lucreze."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu